مسی در میامی

بررسی علمکرد مسی در اینتر میامی که او را دست نیافتنی تر کرد

در این مقاله سعی بر آن شده با تیم مسی در میامی آشنا شوید. لوئیس لیونل آندرس یا همان لئو مسی بازیکن آرژانتینی الاصل تیم بارسلونا بوده که از دوران کودکی یعنی ۱۳ سالگی تا حال حاضر در این تیم پا به توپ بوده است. پس از حواشی بازگشت مسی به بارسلونا که جریانات زیادی به دنبال داشت او در نهایت تصمیم گرفت به تیم میامی بپیوندد.

او در سال های مختلف حضورش در این تیم عناوین بزرگی را به دست آورده که تا سال ۲۰۱۹ تعداد شش طلای بازی های اروپایی را از آن خود نموده است. همچنین وی جزء ثروتمند ترین فوتبالیست های حال حاضر جهان می باشد. مسی پس از سال ها بازی برای بارسلونا با کسب عناوین بزرگ در اواخر این فصل از بارسلونا جدا شده و به اینتر میامی آمریکا پیوسته است.

نام تیم جدید لئو مسی چیست؟

نام تیم جدید لئو مسی چیست؟

بسیاری از رسانه های جهان ورزش تیتر جذابی از نام تیم جدید لئو مسی منتشر کرده اند که همگی از مقصد این ورزشکار نام آشنا در دنیای فوتبال خبر داده اند. پس از جدایی مسی از پاری سن ژرمن و حواشی مربوط به رفتن او به عربستان این بار قصد داریم درباره تصمیم مسی برای رفتن به میامی برای شما صحبت کنیم. اگر چه این فوتبالیست مشهور از باشگاه های عربستانی با پیشنهادات هنگفت رو به رو بود ولی به دلایلی که در ادامه همین مطلب ذکر می شود ترجیح داد تا با قیمتی بسیار کمتر به این تیم رده پایین آمریکایی بپیوندد.

مسی پس از چندین جلسه مذاکره با دیوید بکام اسطوره سابقه فوتبال جهان به توافق برسید تا فصل بعد را در تیم آمریکایی اینتر میامی توپ بزند، هر چند که این تیم در حال حاضر از جایگاه خوبی در لیگ فوتبال این کشور برخوردار نیست.

ناگفته نماند که موسسه این باشگاه آمریکایی دیوید بکام بود که مسی با وی به توافق رسیده است تا در ادامه دوران بازی خود این تیم را همراهی کند بنابراین باشگاه میامی چند روز پیش به طور رسمی این خبر را از طریق یک ویدئو اعلام کرد.

شماره پیراهن مسی در میامی

باشگاه اینتر میامی در آخرین توئیت خود از مسی با پیراهن شماره ۱۰ تیم عکسی منتشر کرده که مورد توجه بسیاری از هواداران و طرفداران این تیم رده ۱۵۰۰ دنیا قرار گرفته است. مدیران این باشگاه از علاقه مسی به شماره ده مطلع بوده و قطعاً برای کسب رضایتمندی و خشنودی هر چه بیشتر وی تصمیم گرفتند تا این شماره جذاب را برتن ستاره بی نظیر و محبوب جهان فوتبال کنند.

حقوق و دستمزد مسی در میامی چقدر است؟

مبلغ قرارداد لیونل مسی در اینتر میامی به طور کامل مشخص نشده است. در روزهای اخیر گمانه ‌زنی ‌های بسیاری در این زمینه مطرح شد ولی آنچه که واقعیت می باشد، این است که این بازیکن برای مدت زمانی که برای این تیم به میدان می‌رود، مبلغ هنگفتی را مطالبه نموده که با موافقت هیئت مدیره باشگاه اینتر میامی همراه بوده است.

بسیاری از مطبوعات در گزارش ‌های متعدد خود از دستمزد ۵۰ میلیون یورویی برای هر فصل صحبت به میان آورده اند که چیزی معادل دو و نیم هزار میلیارد تومان می باشد، هرچند که درآمدی برابر با این قرارداد از راه تبلیغات و غیره به دست خواهد آورد.

در مورد جزئیات این قرارداد باید گفت که مسی به طور سالیانه ۵ هزار میلیارد تومان درآمد داشته که به صورت ماهیانه ۴۲۰ میلیارد تومان است. همچنین او روزانه ۱۴ میلیارد تومان و برای هر ساعت حضور در این باشگاه ۶۰۰ میلیون تومان دستمزد دریافت خواهد نمود.

قرارداد مسی در میامی چند ساله است

قرارداد مسی در میامی چند ساله است؟

قرارداد مسی در میامی برای مدت سه سال می باشد که در مورد جزئیات آن باید گفت این بازیکن آرژانتینی در حال حاضر از آغاز جولای ۲۰۲۳ برای این تیم بازی خواهد کرد که تاریخ پایان جهان ۲۰۲۶ است. ناگفته نماند که بند قراردادی بین مسی و باشگاه اینتر میامی به امضا رسیده است که به او اجازه خواهد داد تا پس از اتمام فصل دوم این قرارداد، بدون شرط و بدون هیچ گونه پرداختی از این تیم جدا گردد و به عنوان بازیکن آزاد بتواند به تیم مد نظر خود بپیوندد.

عکس خانه مسی در میامی را در کجا مشاهده کنیم؟

برای دیدن تصاویری از خانه فوق لاکچری مسی در میامی می‌ توانید به گوگل مراجعه کنید و با سرچ این عنوان شاهد تصاویری از محل زندگی این اسطوره فوتبال باشید. شایان ذکر است که در مورد این خانه حرف و حدیث های زیادی مطرح شده است که یکی از آن ها وجود آسانسوری مختص هر طبقه آن است که این خانه در آن قرار گرفته و او می تواند خودرو خود را در پارکینگ آن قرار دهد.

لازم به ذکر است که مسی این خانه را دو سال پیش خریداری نموده که بسیار مجلل و زیبا است و گفته می‌شود ارزش این خانه چیزی حدود ۹ میلیون دلار بوده که در برجی دارای ۶۰ طبقه ساخته شده است و در کنار سواحل معروف این شهر قرار داشته و از ساختاری بسیار مدرن و پیشرفته برخوردار می باشد.

ناگفته نماند که مسی دارای دو خانه در این شهر بوده که قرار است والدین وی در یکی از آن ها ساکن شوند و در نزدیکی او زندگی کنند. در ویدیویی که توسط هوش مصنوعی ساخته شده است، مسی در حال رانندگی در این شهر می باشد. ماشین مسی در میامی در حال حرکت است و وی دور دور در این شهر پرداخته و در نهایت به شادی برای بسکتبال می پردازد.

واکنش ها به پیوستن فوق ستاره فوتبال به این تیم چگونه بود؟

واکنش ها به پیوستن فوق ستاره فوتبال به این تیم چگونه بود؟

پس از پیوستن مهاجم فوق ستاره آرژانتینی به تیم اینتر میامی باشگاه بارسلونا در واکنشی کنایه آمیز ادعا کرد که هرگز این باشگاه به مسی پیشنهادی ارائه نکرده و برنامه‌ ای برای جذب وی نداشته است. همچنین ژاوی در این مورد گفت: این بازیکن آرامش را بر پول ترجیح داده و راه خود را انتخاب کرده است.

هواداران بارسلونا نیز برای این ستاره تیم خود آرزوی موفقیت کردند و شعار دادند که تو همیشه محبوب و دوست داشتنی خواهی بود.

چه مواردی در پیوستن فوق ستاره فوتبال جهان به این تیم آمریکایی نقش داشت؟

دلیل لیونل مسی از انتخاب اینتر میامی توجه بیشتر به خانواده و قرار گرفته در کنار آن ها بوده و با توجه به علاقه خانواده به ویژه همسرش برای زندگی در آمریکا ترجیح داده تا این تیم را انتخاب کند.
البته ناگفته نماند که دلایل مختلفی در پیوستن این مهاجم آرژانتینی به تیم اینتر میامی دخیل بودند که یکی از آن ها درخواست دستمزد بسیار بالا از تیم بارسلونا بود.

این تیم به عدم توانایی در پرداخت آن و نیز جذب این بازیکن اشاره نموده است. همچنین دو شرکت اپل و آدیداس نیز به مذاکره با این بازیکن مشهور پرداخته اند و پس از توافق بر سر کسب درآمد از تولید مستند چهار قسمتی از زندگی این اسطوره و نیز پخش بازی های او، زمینه انتقال مسی به اینتر میامی هموار شد.

البته شرکت آدیداس و اپل خود را اسپانسر این بازیکن معرفی کرده اند که قطعا منابع عالی و خوبی را برای هر دو طرف به همراه خواهند داشت. شایان ذکر است که دلیل دیگر انتخاب مسی تمایل به زندگی در آمریکا از سوی وی و نیز خرید یک واحد آپارتمان فوق العاده لاکچری و بسیار لوکس می باشد.

آیا اینتر میامی آخرین تیم لئو مسی خواهد بود؟

بسیاری از منتقدان ورزشی با توجه به مصاحبه اخیر مسی معتقدند که وی همچنان به ادامه زندگی ورزشی خود خواهد داد؛ چرا که او تمایل زیادی دارد که پس از پایان دوران بازی بتواند با عناوین مختلفی همچون مربیگری به تیم بارسلونا برگردد.

هم تیمی ایرانی مسی در اینتر میامی کیست؟

هم‌ تیمی ایرانی مسی در اینتر میامی برکستون تقوایی نجیب می باشد که دو رگه ای آمریکایی ایرانی است. او فوتبالیستی بیست ساله بوده و در پست هافبک میانی این تیم بازی می کند. البته ناگفته نماند که جزء تیم دوم اینتر میامی بوده و امید زیادی برای بازی و تمرین برد کنار مسی دارد.

مصاحبه لئو در رابطه با پیوستنش به این تیم آمریکایی چگونه بود؟

در مصاحبه ای که مسی با موندو دپورتیوو و اسپورت داشت وی خبر انتقال قطعی اش به این تیم را تایید کرد و گفت که احساس بسیار خوبی از پیوستن به این تیم دارم و امیدوارم که به آرامش لازم در کنار خانواده ام برسم. همچنین او از دلتنگی برای تیم بارسلونا گفت و ابراز امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک بتواند به این تیم برگردد.

البته مسی گفت که باشگاه بارسلونا تلاش خود را برای برگرداندن من به این تیم نکرده و مطمئنم کسانی در این باشگاه حضور دارند که دیگر دوست نداشتن من برای این تیم بازی کنم.

سوالات متداول

  1. نام اصلی مسی بازیکن آرژانتینی فصل قبل بارسلونا چیست؟

    لوئیس لیونل آندرس می باشد.

  2. همبازی ایرانی مسی در میامی کیست و چه پستی دارد؟

    برکستون تقوایی نجیب و در پست هافبک میانی بازی می کند.

  3. کدام شرکت های آمریکایی اسپانسر مسی در میامی هستند؟

    اپل و آدیداس دو شرکتی هستند که اسپانسری مسی در میامی را بر عهده گرفته اند.

  4. دستمزد مسی در میامی چقدر است؟

    وی برای هر ساعت بازی ششصد میلیون تومان دریافت خواهد کرد.