آرش اصلی

بیوگرافی آرش اصلی به همراه بررسی درآمد او از تبلیغات

آرش موسوی اصلی از بلاگرها و یکی از معروف ترین سلبریتی های اینستاگرام است؛ که قصد داریم در ادامه کمی بیشتر با او آشنا شویم.

معرفی آرش اصلی

معرفی آرش اصلی

در مورد بیوگرافی آرش اصلی، تخمین زده می شود آرش متولد سال های شصت الی هفتاد می باشد، زیرا اطلاعات دقیقی از او در دسترس نمی باشد، آرش مدتی است که فعالیت خود را به عنوان بلاگر در اینستاگرام آغاز کرده و به عنوان بلاگر از زندگی روزمره خود عکس و کلیپ های زیادی منتشر می کند که باعث جذب کاربران زیادی به صفحات او می شود.

آغاز فعالیت او با همکاری به عنوان آرش اصلی و حمید شربتی آغاز شد و این دو فرد با منتشر کردن ویدئو های مشترک با یک دیگر با موضوعات طنز و یا عاشقانه با همکاری دیگر افراد توانستد به بیشترین بازدید های اینستاگرام برسند؛ پس از آن شروع به فعالیت های جداگانه کردند که البته در بعضی از مواقع مانند گذشته نیز با یک دیگر کلیپ های زیادی منتشر می کنند که نشان دهنده رفاقت بین آن ها می باشد.

آرش اصلی چگونه به شهرت رسید؟

آرش با شروع فعالیت خود در اینترنت در ابتدا توانست به شهرت بالایی برسد ولی پس از منتشر شدن کلیپی با عنوان تصادف شهرت آرش اصلی بیشتر شد و یا این که این کلیپ کاملا واقعی بود در ابتدا کاربران او رو کاملا الکی و صحنه سازی دانستند؛ اما بعد از شفاف سازی این مسئله توسط خود آرش مشخص شد کلیپ کاملا واقعی بوده است و این اتفاق برای او رخ داده، شما می توانید به راحتی این کلیپ را اکنون در اینترنت مشاهده کنید.

اکنون کلیپ های آرش اصلی اکنون از دلایل شهرت او می باشد، آرش تا کنون در موضوعات مختلف کلیپ های زیادی منتشر کرده که باعث بیشتر دیده شدن او و پسندیده شدن در بیشتر سلیقه ها شده و اکنون او در سنین متفاوت دارای طرفداران بسیاری برای خود می باشد، در این مورد توجه کنید او همیشه به طرفدارانش احترام گزاشته و نظراتشان را می پذیرد.

کلیپ های این بلاگر را در کجا مشاهده کنیم؟

کلیپ های این بلاگر را در کجا مشاهده کنیم؟

برای مشاهده کلیپ های این بلاگر و آرش اصلی جدید شما می توانید تنها با جست و جوی نام او در اینترنت، کلیپ های او را در موضوعات مختلف در سایت های معتبر مشاهده کنید. در ابتدا فعالیت او دسترسی به کلیپ های آرش تا حدی دشوار بود اما اکنون با توجه به گسترش تکنولوژی و فناوری و همچنین گسترش حوضه کاری آرش دیگر مشاهده کلیپ های او بسیار راحت شده است و کاربران یا چند کلیک ساده می توانند به هر محتوایی دسترسی پیدا کنند.

البته توجه کنید شما راه های دیگری برای مشاهده کلیپ های او دارید به صورتی که می توانید به راحتی کلیپ های او را در یوتوب و کانال های تلگرام مشاهده کنید. زیرا طرفداران او برای بیشتر دیده شدن او کلیپ هایش را در فضا های متخلفی باز پخش می کنند و اکنون دیگر می توان گفت برای تمامی افراد در فضای مجازی او شناخته می باشد اما همچنان اطلاعات دقیقی از او و زندگی شخصی اش موجود نمی باشد.

عکس های آرش اصلی را در کجا می توان مشاهده کرد؟

توجه کنید که آرش بیشتر در حرفه کلیپ و ویدئو های طنز و فان فعالیت دارد و کم پیش می آید عکس از خود منتشر کند ولی می توانید برای مشاهده عکس های او همچنان مانند قبل اسم او را در اینترنت جست و جو کنید و عکس هایش را مشاهده کنید، البته روش های دیگری نیز برای مشاهده عکس او وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

همان گونه که اشاره کردیم آرش اصلی دارای طرفداران زیادی می باشد که به همین منظور طرفدارانش با ادیت کردن و برش دادن کلیپ های او و همچنین تغییراتی در عکس های منتشر شده توسط خودش، عکس و فیلم های جدید تری برای او درست کرده اند که می توانید در صفحات مجازی طرفداران با عنوان فن پیج این عکس و فیلم ها را مشاهده کنید.

آدرس پیچ اینستاگرام آرش اصلی چیست؟

اینستاگرام آرش اصلی arash_asli در دسترس کاربران قرار داده است که فعالیت های خود را در آن انجام می دهد و از ابتدا تا کنون فعالیت خود را تنها در این پیج داشته، اما مدتی است با توجه به زیاد شدن فعالیت هایش در اینستاگرام او پیج های دیگری نیز تشکیل داده است که آن ها بیشتر توسط آدمین های حرفه ای و زیر نظر خود آرش مدریت می شوند که دارای کیفیت عالی و مناسبی می باشند.

به عنوان مثال برای مدریت استوری های پیج، arash_asli_story طراحی و ساخته شده است که این امکان را به شما می دهد حتی پس از تمام شدن مدت زمان استوری های او در پیج اصلی، کلیپ های اصلی او را در این پیج مشاهده کنید که این کار برای راحتی بیشتر شما در مورد مشاهده و یا دانلود کلیپ های استوری آرش انجام شده است.

این بلاگر کجا زندگی می کند؟

آرش متولد تهران ایران می باشد و تمام فعالیت های خود را نیز در ایران و در بیشتر مواقع تهران ادامه داده است، ریمیکس آرش اصلی از جمله کارهای او بوده که در تهران انجام شده است. البته در این بین آرش به کشور های دیگر سفر هایی داشته که باعث پخش شدن حواشی مهاجرت او می شود.

آرش در مورد مهاجرت خود اعلام کرده فعلا قصدی ندارد و تا حد امکان می خواهد در ایران بماند، او تمامی فعالیت خود در ایران را با پیروی از قوانین موجود انجام داده است که به همین دلیل تا کنون مشکلی نداشته است و احتمالا مهاجرت او بسیار کم می باشد.

این بلاگر چه حاشیه هایی داشته است؟

این بلاگر چه حاشیه هایی داشته است؟

آرش اصلی از بلاگر های معروف می باشد که بیشتر با توجه به حواشی خود معروف شده است، از جمله این حواشی، کلیپ تصادف او بود که باعث شد حاشیه ایی در مورد ساختگی بودن این کلیپ منتشر شد که بعد از برسی های دقیق تر کاربران متوجه شدند کاملا واقعی بوده است.

از حواشی دیگری که تا کنون نیز برای آرش اصلی وجود دارد ازدواج و همسر داشتن او است که به دلیل همکاری های زیادی است که با بلاگرهای بانوان دارد این حواشی ساخته شد که در ادامه به برسی این حاشیه ازدواج و داشتن همسر او می پردازیم.

آیا آرش اصلی ازدواج کرده است؟

آرش اصلی تا کنون کلیپ های زیادی همراه با بلاگر های معروف خانم داشته است که باعث می شود شما گمان کنید که او ازدواج کرده است و یا در رابطه ایی می باشد، که این حاشیه کاملا کذب می باشد و توسط خودش و اطرافیانش این خبر تکذیب شده است.

با توجه به این اخبار شاید برایتان جالب باشد که بدانید آرش تا کنون ازدواج نکرده است و حتی با فردی نیز در رابطه نمی باشد و به گفته خودش و دوستانش تمامی این همکاری ها جهت فعالیت های کاری بوده و او اکنون مجرد می باشد، به گفته آرش او اکنون قصد ازدواج ندارد و می خواهد مجرد بماند.

درآمد این بلاگر مشخص است؟

با توجه به عکس و فیلم های منتشر شده توسط آرش در اینترنت می توانیم تخمین بزنیم دارای درآمد بالایی می باشد که منبع درآمدش از راه تبلیغات و منتشر کردن کلیپ می باشد، البته در بعضی از مواقع آرش در صنعت عکاسی نیز فعالیت داشته است.

در ابتدا درآمد آرش بسیار بالا نبود اما پس از فعالیت های بیشتر او این درآمد نیز بیشتر شد و اکنون به سطح درآمد بالایی دست پیدا کرده و از جمله بلاگرهای پولدار ایرانی می باشد که با منتشر کردن کلیپ و ویدئو به این موفقیت رسیده است.

آرش اصلی در یوتیوب هم فعالیت دارد؟

آرش پس از رسیدن به موفقیت و اهداف خود در اینستاگرام فعالیت خود در رد در یوتوب نیز ادامه داد که کانال یوتوب او را می توانید با سرچ اسمش و یا آیدی اینستا او پیدا کنید که در کانال یوتوبش نیز مانند دیگر شبکه های مجازی فعالیت دارد.

البته فعالیت یوتوب او گستره نبوده و می توان گفت تنها در آن حضور دارد، بخش گستره فعالیت های آرش اصلی در اینستاگرام می باشد، کانال یوتوب و پیج او هر دو توسط آدمین های حرفه ای و ماهر مدریت می شود که باعث بازدید بیشتر و افرایش فالوورهای می شود.

سوالات متداول

  1. آرش اصلی کلیپ تصادف را صحنه سازی کرده است؟

    ابتدا حدس هایی برای صحنه سازی وجود داشت؛ اما بعد از دقت بیشتر کاربران متوجه شدند این کلیپ کاملا واقعی بوده است.

  2. همسر آرش اصلی کیست؟

    آرش اصلی تا کنون ازدواج نکرده و با توجه به حواشی موجود او حتی با فردی در ارتباط نیست و تمام تمرکزش بر روی کار می باشد.

  3. آرش اصلی سایت قمار دارد؟

    آرش اصلی هر گونه خبر در مورد مدیریت سایت های قمار را تکذیب کرده است و می گوید از مدریت سایت های قمار متنفر می باشد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)