دوست پسر جدید ملیکا تهامی در تهران + حواشی پشت پرده رابطه آن ها

یکی از موضوعاتی که در فضای مجازی بسیار دست به دست می شود و تقریبا تمام کاربران فضای مجازی هم به این موضوعات علاقه مند هستند، خبر ازدواج یا روابط جدید افراد معروف یا سلبریتی های جوان است. یکی از کسانی که خودش با انتشار این اخبار در فضای مجازی حاشیه ها و البته مخاطبان زیادی برای خودش پیدا کرد، ملیکا تهامی است. ملیکا تهامی مدت زیادی است که در اینستاگرام به عنوان مدل و بلاگر فعالیت می کند و ماجرای دوست پسرهای او هم از حاشیه های همیشگی این بلاگر جوان است. اما آیا اطلاعاتی از دوست پسر جدید ملیکا تهامی، عرفان براتی دارید؟ اگر نه با ما همراه باشید تا او را بیشتر بشناسید.

  • شاخ های اینستاگرام را می شناسید؟ با ما همراه باشید تا تمام این افراد را قبل و بعد از معروف شدن به شما معرفی کنیم.
اتمام رابطه قبلی ملیکا تهامی

آیا ملیکا تهامی پس از جدایی از پارتنر قبلی خود رابطه جدیدی را آغاز کرده است؟

ماجراهای جدایی ملیکا تهامی از معروف ترین تیک تاکرهای ایرانی و امیرحسین نامدار دوست پسر سابق این بلاگر، تا چند ماه پیش یکی از خبرهای داغ فضای اجتماعی بود. اما منتشر کردن ویدئوها و عکس های دو نفری عاشقانه توسط ملیکا تهامی در صفحه اینستاگرامش خبر از آشنایی او با یک فرد جدید و یک رابطه جدید را داد. اگر از دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام و کانال یوتیوب این دختر بلاگر پر حاشیه باشید، حتما عکس های دو نفری و عاشقانه ملیکا تهامی و عرفان براتی را دیده اید. اگر نه همین الان وارد پیج او در اینستاگرام شوید و عکس های دوست پسر جدید ملیکا تهامی را ببینید.

قرار گذاشتن و آشنا شدن این دو نفر به تابستان ۱۴۰۱ برمی گردد و دوستان ملیکا تهامی به او پیشنهاد دوستی اش با عرفان براتی را دادند. این دو نفر پس از چند بار قرار گذاشتن به هم علاقه مند شده و با هم دوست می شوند.

دوست پسر جدید ملیکا تهامی کیست؟

عرفان براتی، از سلبریتی های اینستاگرام که مدت کوتاهی است به ساخت کلیپ های طنز و انتشار آن ها در اینستاگرام و یوتیوب مشغول است، در حال حاضر با ملیکا تهامی در رابطه است. هر چند این دو نفر در صحبت هایشان اینطور می گویند که با هم ازدواج کرده اند و تمایلی به برگزاری جشن ازدواج ندارند، اما بسیاری از کاربران فضای اجتماعی آن ها را دوست دختر و دوست پسر می دانند. عرفان براتی متولد سال ۱۳۷۷ در تهران است و در همین شهر هم زندگی می کند. اطلاعات زیادی از بیوگرافی عرفان براتی در دست نیست به جز اینکه او دو خواهر بزرگتر و خانواده ای مذهبی دارد.

اگر تمایل دارید کلیپ های طنز و چالش های این یوتیوبر جوان را ببینید، می توانید کانال او در یوتیوب با آیدی erfanbarati1742 را دنبال کنید. کانال یوتیوب او حدود ده ویدئو دارد که بیشتر از ۱۳۳ هزار بازدید داشته است. تعداد سابسکرایب های او در یوتیوب در حدود ۵ هزار سابسکرایب است.

عکس های دوست پسر جدید ملیکا تهامی

عکس های دوست پسر جدید ملیکا تهامی را در کجا مشاهده کنیم؟

اگر می خواهید عکس های عرفان براتی، همسر ملیکا تهامی را ببینید بهتر است به پیج اینستاگرام ملیکا تهامی مراجعه کنید. آخرین پست های او همگی عکس هایی از عاشقانه های این زوج جوان است. به طور کلی او با هر کسی که وارد رابطه می شود ویدئو ها و عکس های زیادی با او در اینستاگرامش منتشر می کند و از عاشقانه هایش با او برای دنبال کنندگانش می نویسد.

ملیکا تهامی و پارتنر جدیدش کجا زندگی می کنند؟

این زوج به همراه نفس دختر ملیکا تهامی در شهر تهران زندگی می کنند. گفته می شود نفس دختر ملیکا تهامی و علی یاسینی است. علی یاسینی یکی از پارتنرها و دوست پسرهای قبلی ملیکا بود که در زمینه خوانندگی فعالیت می کند. این دو نفر از سال ۱۳۹۵ رابطه ای را آغاز کردند و نفس متولد آبان ۱۳۹۸ است، البته علی یاسینی مسئولیت دخترش را قبول نکرده است و ملیکا به تنهایی او را بزرگ می کند. این روزها ملیکا از عرفان براتی به عنوان پدری مهربان و دلسوز برای نفس یاد می کند و از داشتن او بسیار خوشحال است.

آدرس پیج اینستاگرام دوست پسر جدید ملیکا تهامی

آدرس پیج اینستاگرام دوست پسر جدید ملیکا تهامی چیست؟

آدرس اینستاگرام عرفان براتی erfannbaratii است که در حدود ۶۰۰ هزار دنبال کننده دارد. در این پیج می توانید عکس های این بلاگر جوان و همچنین کلیپ های طنز او را مشاهده کنید.

سوالات متداول

  1. دوست پسر جدید ملیکا تهامی کیست؟

    دوست پسر جدید ملیکا تهامی یکی از بلاگرهای جوان ایرانی است که عرفان براتی نام دارد.

  2. آیا دوست پسر جدید ملیکا تهامی با او ازدواج کرده است؟

    ملیکا تهامی و عرفان براتی از شهریور ۱۴۰۱ با هم وارد رابطه شده اند و خودشان را زن و شوهر اعلام می کنند.

  3. دوست پسر جدید ملیکا تهامی چند سال دارد؟

    عرفان براتی که این روزها با ملیکا تهامی در رابطه است متولد فروردین ۱۳۷۷ است و ۲۵ سال سن دارد.

به این مقاله امتیاز دهید :
mohammad jorjandi

محمد جورجندی مدرس امنیت در فضای مجازی هستم و فعالیت سایت های شرط بندی را بررسی می کنم. همچنین در تلاشم تا بهترین سایت ها را به شما معرفی کنم.